Eilen olin Bumpissa ja nyt sattuu rintalihaksiin ja reisiin. Tän päivän syömisest on ihan hanurista taas. Blääh. Ja tää päivä muutenkin, voi vessan ovenkahva!(lainattu Uppo-nallesta)

Ja siitä päästään tähän vessa-asiaan, Bubble...
Mun siskolla on vessa katossa kristallikruunu(tosin aitoa muovia, mutta...) ja se on tosi ihana(OIKEESTI). Itse olen harkinnut vessanpöntön yläpoulelle kahta hyllyä. Niille vois laittaa lehtiä ym, lukemista. Sitten olen harkinnut sellaista taululistaa seinällä pariin kerrokseen. Siihen voi laittaa vaihtuvan valokuvanäyttelyn lapsista, kavereista ja sukulaisista. (en muuten oikein diggaa valokuvia olohuoneessa tai  koriste-esineistä yleensäkään, mutta vessaan ne vois sopia)
Lapsuudenkodissa äidillä oli meidän lasten tauluja kähystettynä vessassa. Ja yhdessä asunnossa mun toinen sisko maalasi seinämaalauksen vessaan. Se jäi vähän vaiheeseen, kun muutettiin ja asunnon uusi omistaja soitti mun siskolle(sisko oli silloin vielä yläasteella) ja pyysi sitä maalaamaan sen maksusta loppuun, kun oli kuulemma niin hieno ja erikoinen idea vessaan.
Musta vessaa kannattaa ajatella yhtenä huoneista ja sisustaa sekin mieleisekseen.

Mökö